2023. 05. 20.

Sonkás spárgás vekni

Hozzávalók:

230g      liszt
270g      zöld spárga
260g      füstölt sonka
4db        tojás M
1mk       mustár
60g        száraz sajt
12g        sütőpor 
1dl         sör
0,5dl      növényi olaj
25g        magkeverék - szezám, len
1tk         só


Elkészítés:
  • Tojásokat felvertem, hozzáadtam a sót, mustárt, sütőporos lisztet,
  • Majd az olajat és a sört. Összekevertem.
  • Következett az apróra vágott sonka és spárga, reszelt sajt.
  • Mindezekkel együtt összeforgattam.
  • Zsiradékkal kikent szűk sütőformába kanalaztam, magokkal megszórtam a tetejét.
  • 180°C-ra előmelegített sütőben kb 50 perc alatt megsült.
  • Ajánlott közben ellenőrizni a tésztát, sokáig kell sütni míg átsül, nem gond ha az oldala kicsit pirul.



















Nincsenek megjegyzések: