2015. 05. 18.

Pisztáciás-limeos keksz

Hozzávalók:

18dkg   durum liszt
12dkg   finom  liszt
10dkg   cukor
10dkg   fehér csokoládé
10dkg   pisztácia
15dkg   vaj
1db       tojás
1db       lime
csipet só


Előkészítés:

A pisztáciát durvára  daraboltam.
A fehér csokoládét vízgőzben  felolvasztottam.


Elkészítés:

A vajat a cukorral felhabosítottam, hozzáadtam a tojást, sót, lime reszelt héját és a kifacsart levét, a liszteket,  az olvasztott csokoládét és a durvára darált pisztáciát.
Hasábra formáztam és kb 1 órát hűtőszekrényben pihentettem, majd kb 1cm-es darabokra szeltem.
Sütőpapírral leterített sütőlapon 180°C-ra előmelegített sütőben 5-8
perc alatt megsültek.




















          sütemény kínáló tálak




                                                                 ahol az eszközök megvásárolhatók




Nincsenek megjegyzések: