2023. 05. 03.

Túrós rózsa

Túró kókusz csoki töltelékes rózsakalács  



Hozzávalók:
a tésztához


200g     kenyér liszt
200g     finom  liszt
1tk        só
3,5g      élesztő-por élesztő
80g       cukor
1db       tojás M
2dl        tej
1dl        olaj



a töltelékhez
250g    túró
125g    ricotta
60g     cukor
1db     tojás M
1db     citrom héja+leve
10g     vaníliás puding por
25g     kókuszreszelék 
25g     csokicsepp-süthető




Elkészítés:
  • Az átszitált liszteket összekevertem a sóval, majd a közepébe öntöttem a langyos tejben elkevert élesztőt. Tojást, cukrot, olajat.
  • Kicsit keményebb tésztát dagasztottam. Nem kell hogy puha lágy legyen.
  • Miután kelesztő tálba 1 órát kelt, kinyújtottam.
  • 12 cm-es kiszúróval köröket vágtam a tésztából.
  • A  tészta köröket  részben bevágtam 12,3,6,9 óránál.
  • Az egészben maradt tészta középre halmoztam a töltelékből és ráhajtottam  a körcikkeket
  •  Sütőlapon       180°C -ra előmelegített sütőben kb 30 perc alatt megsült.


Töltelék:
  • Túrót összekevertem a ricottával, cukorral, tojássárgájával.
  • Hozzáadtam a a citrom levét, reszelt héját, habbá  vert tojás fehérjét.
  • Végül belekevertem a  puding port-por alakban, kókusz reszeléket, csokicseppet.


























Nincsenek megjegyzések: