2018. 12. 15.

Gesztenyés kocka-gluténmentes, ch csökkentett

Hozzávalók:


a tésztához
230g   Szafi Reform lisztkeverék
                (sütemény liszt)
300g   tojás-6db
35g     kókusz olaj
80g     víz
25g     kakaópor

a  gesztenyés krémhez
500g   gesztenye massza
40g    vaníliás pudingpor
3dl     tej
35g    4x édesítő
150g  vaj


tetejére
6dl    habtejszín




Elkészítés:

-A tésztához a lisztet, kakaóport, olajat, vizet, tojássárgáját, összekevertem,        -Hozzáadtam a felvert tojásfehérje 3/4 részét. Tovább kevertem.
-Majd a maradék felvert tojásfehérjét is belekevertem.
-180°C-ra előmelegített sütőben kb 35 perc alatt megsült.

-A gesztenyés krémhez kevés tejben csomómentesre kevertem a pudingport, majd a többi tejet és az édesítőt hozzáadva besűrítettem.
-Langyos állapotban belekevertem a vajat és a gesztenyemasszát.
-Kihűtöttem.




Összeállítás:

-A tepsi aljával könnyedén kiemeltem a kész süteményt.
-A kihűlt tésztalapra kentem a hideg gesztenyés krémet.
-A hidegen felvert tejszínhabot rákentem.

Szeletelés előtt néhány órára hideg helyen pihent


                                    Eszközökben partnerem a www.sutnifozni.hu konyhafelszerelési webáruház




Nincsenek megjegyzések: