2023. 06. 07.

Leveles tésztás epres kocka

 Hozzávalók:

a tésztához 

270g       friss  leveles tészta 1 csg


krémes töltelékhez:

250g           mascarpone
200ml         habtejszín
40g             cukor
20g             zselatin fix  1 csg


eper szószhoz:
400g         eper
50g           cukor
1db           citrom leve és reszelt héja


tetejére:
70g   dió-durvára vágva


Elkészítés:


  • Az apróra vágott epret összefőztem citrom levével, citrom reszelt héjjal, cukorral, összeturmixoltam.

  • Krémsajtot összekeverem a cukorral, hozzáadtam a kihűlt eper szószt,  felvert habtejszínt, zselatin fixet.

A sütemény összeállítása

  • Egy állítható torta keretet 20 x 20 cm-esre kihúztam.
  • Belehelyeztem a leveles tésztából kivágott 20x20 cm-es lapot ami már kihűlt.
  • Ráöntöttem az epres mascarponés krémet, elegyengettem.
  • A maradék leveles tésztát összetörtem, összekevertem durvára vágott dióval, rászórtam a töltelékre.
  • Éjszakát hűtőszekrényben áthűlt.












                         Sütéshez főzéshez eszközökben partnerem a Sütnifőzni Konyhafelszerelési Webáruház


                            Június 30-ig vásárláshoz felhasználható kupon EPER
                    12.000 .- ft feletti kosárértéknél 8% kedvezményt lehet érvényesíteni








Nincsenek megjegyzések: