2016. 01. 12.

Mogyorós-mandarinos pite











Hozzávalók:

16dkg    tönkölybúza liszt-vagy finom liszt
10dkg    cukor
12dkg    vaj
1db        vanilin cukor
7dkg      mogyoró-durvára aprítva
7dkg      csoki csepp-süthető
4db        tojás
1tk         só
1db       citrom reszelt héja
1/2db    citrom leve
1/2db    narancs leve
20dkg   mandarin







Elkészítés:

-A vajat a cukrokkal, citromhéjjal, citrom  és narancs levével, krémesre kevertem.
-A liszttel összekevertem a csoki cseppet és a durvára aprított mogyorót, majd a  krémes  keverékhez adtam, apránként a tojás sárgáját is beledolgoztam.
-A tojás fehérjét kemény habbá vertem és a masszába forgattam.
-Egy 23 cm-es kerámia pite  formát vajjal kikentem és a masszát beleigazítottam.
-Tetejére a mandarin gerezdeket elrendezgettem.
-180°C-ra előmelegített sütőben  35-40 perc alatt megsült.
-Tetejére porcukor és néhány szem csokicsepp került.



                                     kerámia pitesütő a Sütnifözni konyhafelszerelési webshopban




                                                                  eszközök sütéshez főzéshez

Nincsenek megjegyzések: