2018. 11. 30.

Csigakeksz-gluténmentes


Csigakeksz gluténmentes, cukormentes, tojás mentes, ch csökkentett

Hozzávalók

a fehér tésztához
150g    Szafi Reform lisztkeverék
                   (nyújtható lisztkeverék édes)
1g       só
50g     kókusz krém
30g     kókusz olaj
150g   víz



a barna tésztához
150g     liszt-a fenti
20g      kakópor
1g        só
50g     kókusz krém
30g     kókusz olaj
150g   víz


Elkészítés:

-A fehér tészta elkészítéséhez a sót belekevertem a lisztbe, hozzáadtam kókusz olajat, vizet, belekevertem a kókusz krémet, majd összeállítottam a  tésztát.

-A barna tészta elkészítése ugyan így történt.
-Minkét tészta  hidegen pihent, fél órát.

Összeállítás

-Mindkét tésztát kettőbe vágtam, kinyújtottam.
-Egy fehér tésztára egy barnát tettem, feltekertem, felszeleteltem.
-180°C-a előmelegített sütőben kb 35 perc alatt megsült.

A receptet itt találtam köszönöm.

Sütéshez főzéshez eszközökben partnerem a Sütnifőzni Konyhafelszerelési webáruház



   Süteményes dobozokat és konyhai textileket is találsz a Sütnifőzni Konyhafelszerelési webáruházban


          Keresd fel a webáruházat és  12.02-ig: 9000 Ft feletti vásárlásnál 9%   kedvezményt kapsz a     


                                                             december02 kuponnal

                                               
                                                             Akciós termékekre is érvényes

Nincsenek megjegyzések: