2018. 11. 02.

Kekszes almás kocka-gluténmentes

 Gluténmentesen, cukormentesen, ch csökkentett almás süti

Hozzávalók:

a kekszhez
215g      Szafi Reform lisztkeverék
                     (gluténmentes palacsinta lisztkeverék)
25g       4x erősségű cukorhelyettesítő
6g          sütőpor
60g        kókusz olaj
118g      tojás



a töltelékhez
750g    alma-tisztítva, reszelve
20g      Szafi  vaníliás zabpuding por
3dl       víz
10g      4x erősségű cukorhelyettesítő
fahéj    ízlés szerint




Elkészítés:

-A kekszhez a száraz hozzávalókat kimértem, összekevertem.
- A nedves hozzávalókat is kimértem, összekevertem.
-Majd a száraz és nedves hozzávalókat összeöntöttem, tésztává formáztam.
-Fél órát pihentettem.
-Kinyújtottam, nem liszteztem alá a szokásos módszerrel lazítottam a tésztán.
-Egy hosszú kenőkést áthúztam tészta alatt, ezzel fellazítottam és nem volt szűkség alálisztezésre.
-Egy - két nyújtás, egy lazítás.
- Sütőlapra sorakoztattam a  33 db linzert és 180°C-ra előmelegített sütőben kb 15 perc alatt megsült.


-A töltelékhez  az almából kinyomtam a levét, hozzáadtam az édesítőszert és a fahéjat, félig megpároltam.
-A  zabpudingot csomómentesre kevertem  vízzel, majd az almához adtam.
-Tovább pároltam míg be nem sűrűsödött.



Összeállítás:

-9db  kekszet leraktam egy 20x20 cm-es tálba.
-Ráöntöttem a kihűlt pudingos almás tölteléket.
-Az alma tetejére kiraktam 9 db kekszet. ( maradék is elfogyott  )


Nézz be a webáruházba, használd a konyhavilag1111 kuponkódot
amivel 8000  Ft feletti vásárlásnál 5% kedvezményre leszel jogosult 
2018.11.11-ig

                                                                   @akonyhavilaga


Nincsenek megjegyzések: