2018. 10. 21.

Csíkos kalács-gluténmentes ch csökkentett

Hozzávalók:

a fehér tésztához
100g    Szafi Free  lisztkeverék
                    (Express lisztkeverék)
45g      Szafi Reform lisztkeverék 
                   ( Csökkentett ch tartalmú kenyér és péksüti  lisztkeverék ) 
20g      négyszeres erősségű édesítő
2g       só
1/2db  citrom héja-reszelve
20g     citrom  leve-friss
170g   víz


a kakaós tésztához
100g    Szafi Free  lisztkeverék
                    (Express lisztkeverék)
45g      Szafi Reform lisztkeverék 
                   ( Csökkentett ch tartalmú kenyér és péksüti  lisztkeverék ) 
20g      négyszeres erősségű édesítő
2g       só
10g     kakópor
1/2db  citrom héja-reszelve
20g     citrom  leve-friss
170g   víz

tetejére mandulapehely



Elkészítés:

-A  fehér tészta elkészítése: összekevertem a liszteket, édesítőt, sót,citrom héjat.
-Hozzákevertem a vízben elkevert citromlevet.
-Összedolgoztam, fél órát pihentettem.
-A kakaós tészta elkészítése:összekevertem a liszteket,kakaóport, édesítőt, sót,citrom héjat.
-Hozzákevertem a vízben elkevert citromlevet.
-Összedolgoztam, fél órát pihentettem.

-A   fehér és a kakaós tésztát, mindkettőt  külön kinyújtottam, kb 20x30 cm-re.
-Egymásra fektettem, alul, a fehér tészta volt, rövidebb oldalán feltekertem.
-Szögletes sütőformába került, vízzel lefújtam, mandulapehellyel megszórtam.
-180°C-ra előmelegített sütőben kb 50 pec alatt megsült.

A receptet itt találtam. Köszönöm!









                                 Nézz be a webáruházba,használd a konyhavilag1111 kuponkódot                                                                   
                               8000 Ft feletti vásárlásnál 5% kedvezményt kapsz 2018.11.11-ig

                                                                     @akonyhavilaga

Nincsenek megjegyzések: