2023. 04. 19.

Csokicseppes pite

Omlós keksz tészta  pitesütő formában elkészítve 

Ha nincs idő linzer tészta kinyújtásra,  kiszaggatásra és még lekvárral összeragasztani is akkor  a piteformában megsütött linzer tészta ideális megoldás hogy még is csak készüljön linzer.
Ünnepekre, sütis dobozba, nasinak, betoppanó vendégeket is kínálhatunk vele






Hozzávalók:

250g    liszt
20g      étkezési keményítő
200g    vaj
70g      cukor
1tk       vanília kivonat
1mk     só
1db      citrom leve
1db      citrom reszelt héja
200g    csokicsepp süthető




                                  Pitesütő forma a Sütnifőzni Konyhafelszerelési Webáruházban


Elkészítés:
  • Összekevertem a puha vajat, cukrot, citromlevet és héjat, vanília kivonatot, hozzáadtam a lisztben elkevert keményítőt.
  • Mikor felvette a morzsás állapotot hozzáadtam a csokicseppet.
  • Piteformába nyomkodtam.
  • 180°C-ra előmelegített sütőben kb 35 perc alatt megsült
  • Kihűlés után szeleteltem
















oldalsávban vásárláshoz kedvezményes kupon található











Nincsenek megjegyzések: