2023. 03. 27.

Medvehagymás só

A tavasz első zöld fűszere a medvehagyma 



Ez a zöld fűszer csak nagyon rövid ideig áll a rendelkezésünkre ezért több módon ajánlatos átmenteni az év további napjaira.
Lehet    Pestóba elkészíteni vagy vajba keverni vagy csak egyszerűen összeaprítani és fagyasztó dobozba kanalazni
vagy sóba összekeverni ami a mennyiségtől függően jól kitart az évben.

Medvehagymás só

Sóba kevert medvehagyma felhasználható főzéshez sütéshez egyaránt. Húsokhoz, levesekhez, tésztába keverni vagy tészta tetejére sómártásként is.
Elkészítése nagyon egyszerű főzés mellett is elkészíthető nem kell plusz idő ráfordítás.


Hozzávalók:

1/2kg       tengeri só
2csg         medvehagyma






Elkészítés:


Sómártás is készült vele amit perecre locsoltam

Elkészítése:

  • 4ek    víz
  • 2ek    liszt
  • 1ek    medvehagymás só

Perecet  félidőben kivettem  a sütőből meglocsoltam a sós mártással, visszatoltam és még kb 20 percig sütöttem. 




A hagymás aroma megtartásához légmentesen záródó dobozkákba zártam,  ezek az apróka ételtároló dobozkák a medvehagymás vaj tárolására is tökéletesek


Az oldalsávban minden hónapban található KUPONKÓD a vásárláshoz


Nincsenek megjegyzések: