2015. 10. 13.

Túrós kocka

Hozzávalók:

a tésztához
18dkg    liszt
10dkg    vaj
8dkg      cukor
1db        tojás


a töltelékhez
1kg      túró
25dkg  vaj
18dkg  cukor
5db      tojás
1db     citrom héj-reszelve
1db     citrom leve

csoki forgács a tetejére-opcionális



Elkészítés:

-A  vajjal elmorzsoltam a lisztet, hozzáadtam cukrot, tojással tésztává gyúrtam. Egy órára hidegen pihentettem.
-A krémhez  a vajjal elkevertem a cukrot, tojást, hozzáadtam a finomra aprított túrót, citrom reszelt héját, levét.  Alaposan összeforgattam.
-A tésztát lisztezett munkalapon kinyújtottam, egy 28x32 cm-es tepsibe simítottam, majd ráöntöttem a tölteléket.
180°C-ra előmelegített sütőben kb 45 perc alatt megült.






                                                                       eszközök sütéshez főzéshez




Nincsenek megjegyzések: