2023. 07. 26.

Pudingos gyűrű

 

Hozzávalók:

3x5dl        tej
3x40g      búzadara
3x100g    cukor
40g          vaníliás puding por főzhető fajta
40g          epres   puding por  főzhető fajta
40g          csokoládés puding por főzhető fajta

kókuszreszelék  a rétegek közé


Elkészítés:

  • Az 5 dl tejből keveset elvettem amiben csomómenetesre kevertem a  csokis pudingot, darát, cukrot.
  • A  maradék tejet hozzáöntve tűzhelyen besűrítettem.
  • Desszertes Gyűrűbe öntöttem az elkészült csokis pudingot 
  • Megszórtam kókusz reszelékkel 
  • Majd az epres  és vaníliás elkészítése is hasonlóan  történt.
  • A rétegek közé és a tetejére kókusz reszeléket szórtam.
  • Mire az egyik puding elkészült a  desszertes gyűrűben lévő megszilárdult annyira hogy ráönthető volt az újabb réteg.
  • Éjszaka hűtőszekrényben áthűlt, a formából kiöntve szeletelhető.


Desszertes gyűrű megvásárolható a Sütnifőzni konyhafelszerelési Webáruházban











Nincsenek megjegyzések: