2016. 09. 04.

Zöldséges lepény


Hozzávalók:


a tésztához
35dkg     tönköly liszt-világos
2tk         só
1db        tojás
13dkg   vaj
ízlés szerint bazsalikom


a töltelékhez
25dkg    paradicsom-vegyes szín
25dkg    paprika-színes
15dkg    füstölt sonka

az öntethez
3db        tojás
25dkg    ricotta
2dl         tejszín
10dkg    parmezán sajt-reszelve
só, bazsalikom, bors

Elkészítés:

-A tészta alaphoz a lisztet elmorzsoltam a vajjal, hozzáadtam a sót, bazsalikomot, tojással és egy kevés hideg vízzel tésztává formáztam. Kinyújtottam, majd egy alacsony peremű 21x31cm-es  kivehető aljjal rendelkező pitesütőbe simítottam.
-A tésztára sütőpapírt terítettem, amire kerámia sütőbabot  öntöttem.
-180°C-on, 10 percig elősütöttem  a tésztát, majd a sütőpapírral együtt eltávolítottam a kerámia babot.
-Felszeletelt paprikával és paradicsommal beborítottam a  tésztát, elosztottam rajt  szeletenként feltekert sonkát majd az öntethez a hozzávalókat összekevertem,  zöldségre öntöttem.
-180°C-ra előmelegített sütőben kb 40 perc alatt megsült.

Sütéshez főzéshez eszközökben partnerem a www.sutnifozni.hu konyhafelszerelési webshop






Nincsenek megjegyzések: