2016. 08. 27.

Zabpelyhes keksz


Hozzávalók:

20dkg   zabpehely
20dkg   tönkölybúza liszt
12dkg   cukor
20dkg   vaj
6g         sütőpor
10dkg  vörös áfonya
10dkg   dió
15dkg  alma-reszelve
1tk       fahéj
1tk       szerecsendió
1tk       kardamon
2db      tojás




Elkészítés:

-A cukrot a vajjal habosra kevertem, majd a tojásokat egyenként hozzáadtam.
-Lisztben elkevertem a  száraz hozzávalókat, fűszereket is, hozzáadtam a vajas masszához, majd a legvégén  az almát is. 
-Kicsit még összeforgattam.
-Néhány órára hűtőszekrényben pihentettem,  sütőpapírral leterített  sütőlapra kis halmokat rakosgattam.
-180°C-ra előmelegített sütőlapon  kb 15 per alatt megsült.

Sütéshez főzéshez eszközökben partnerem a www.sutnifozni.hu konyhafelszerelési webshop


                                                                   
                                     


Nincsenek megjegyzések: