2018. 03. 17.

Almás krémes-ch csökkentetten

Hozzávalók:


a tésztához
5db            tojás
4dkg          DW 1:4 negyedannyi  cukorhelyettesítő
10dkg        DW sütemény liszt
10dkg        tönköly liszt világos
6g              sütőpor
1dl             olaj
1dl             víz
4dkg          kakaópor
50dkg        alma-tisztítva



a krémhez
6dl           tej
8dkg        vanília pudingpor
2dkg        DW 1:4 negyedannyi  cukorhelyettesítő
50dkg      mascarpone

fahéj






Elkészítés:

-A tojássárgáját összekevertem  a cukorpótlóval, olajjal, vízzel majd beleforgattam a sütőporos liszteket és a felvert tojás fehérjét.
-Kettévettem a tésztát egyikbe belekevertem a kakaóport.
-Egy 24x24 cm-sütőforma aljába rétegeztem a szeletelt almát, majd ráöntöttem a fehér tésztát, arra  a barna tésztát.
-Villával kicsit összekevertem.
-180°C-ra előmelegített sütőbe kb 30 perc alatt megsült.


-A krémhez kevés tejjel csomómentesre kevertem a pudingport, majd a felforrt tejhez adtam, a cukorpótlót is. besűrítettem.
-Miután kihűlt hozzákevertem a mascarponét.

-A kihűlt tésztát a sütőforma aljával kiemeltem a formából, megfordítottam ( az alma került felülre )  Ráöntöttem a mascarponés pudingos krémet.
-Éjszakára hűtőszekrényben áthűlt
-Tálaláskor fahéj került rá.

A recept innét amit ch  csökkentettre alakítottam.






Nincsenek megjegyzések: