2022. 04. 23.

Rácsos túrós pite

 DIÓS TÚROS RÁCSOS PITE



Hozzávalók:

Tésztához
35dkg    liszt
10dkg    darált dió
12dkg    cukor
17dkg    vaj
2db        tojás
7dkg      tejföl


Töltelékhez
75dkg     túró
9dkg       cukor
40dkg     mascarpone
3ek         csoki csepp


Elkészítés:
  • Tésztához lisztben elmorzsoltam a vajat hozzáadtam a cukrot, darált diót, tojást, tejfölt.
  • Összedolgoztam.
  • Hideg helyen 1 órát pihent.
  • Töltelékhez összekevertem a túrót, cukrot, mascarponet.
Piterácsozóra kinyújtva a tészta



  • Piterácsozó mintás felére fektettem a tésztát, többször  átgurgattam rajta  a sodrófát, ezzel a lyukakon kipotyogott a  tészta, ami nem azt kisegítettem.
  • Majd hidegre raktam fél órára, hogy kellően kemény legyen az átfordításhoz.




  • A rácsozó fülét megfogva ketté vettem  a pite rácsozót, segítségével ráfordítottam a túrós töltelékre, majd a rácsozót levettem a tésztáról.
  • 180°C-ra előmelegített sütőben kb 40 perc alatt megsült.




Sütéshez főzéshez eszközökben partnerem a Sütnifőzni Konyhafelszerelési Webáruház





Nincsenek megjegyzések: