2015. 04. 14.

Makadám diós-áfonyás cookie

Hozzávalók:



30dkg     liszt
15dkg     cukor
10dkg     zabpehely
20dkg     vaj
1/2csg    sütőpor
1tk         só
1db        tojás
1db        tojássárgája



10dkg    áfonya-mirelit

5dkg      makadám dió-durvára vágva



Elkészítés:

A hozzávalókat összedolgoztam,formázható masszát  kaptam, amit 2 részre osztottam. 
Hengerré formáltam, majd   egy zárható dobozban 15 percre hűtőszekrényben pihentettem.
Miután kivettem kb 2 cm-es korongokat  vágtam a tésztából és
sütőpapírral leterített sütőlapra  rakosgattam egymástól távolabb.
Néhány darab durvára  vágott makadám diót és pár szem fagyasztott áfonyát nyomtam a puha tésztába.
180°C-ra előmelegített  sütőben 25 perc alatt megsült.




          rózsa-pöttyös kerámiák





                                                                                                                                                                                                                                                                      www.sutnifozni.hu

Nincsenek megjegyzések: