2015. 04. 15.

Amerikai palacsinta

Hozzávalók:

20dkg   liszt
1db       tojás
2dkg     cukor
4dl        tej
4,5dkg  vaj
1/2csg   sütőpor
1tk        só

lekvár ízlés szerint



Elkészítés:

A tojást felhabosítottam a cukorral, hozzáadtam az olvasztott vajat, sót,  a tejet,  majd belekevertem a sütőporos lisztet.
A mi palacsintákhoz  képest sűrűbb tészta alakult ki.
Felmelegítettem a palacsinta sütőt amibe már nem került zsiradék.
szilikonos formázóba adagoltam egy  kicsi merőkanálnyi tésztát, majd miután  átsült a palacsinta alja a formát leemeltem, átfordítottam a tésztát hogy a felső fele is megsüljön.
Rétegenként megkenhető lekvárral vagy csak mellé kerül a tálaláskor.

























          szilikonos virág forma






                                                                           www.sutnifozni.hu

Nincsenek megjegyzések: