2016. 09. 17.

Fügés sütemény





Hozzávalók:

8dkg      cukor
16dkg    liszt
12dkg    vaj
6g          sütőpor
3dkg      mandula-szeletelt
1db        citrom héja és leve
6dkg      joghurt

tetejére
füge
3dkg  szeletelt mandula

                                                   pitesütő a www.sutnifozni.hu konyhafelszereléstől

Elkészítés:


-Tojást, vajat, cukrot,  krémesre kevertem, hozzáadtam citrom levét és héját.
-Lisztben  elkevertem a  sütőport   szeletelt mandulát, joghurttal felváltva  a tojásos masszához adtam.
-Zsiradékkal kikentem egy kivehető aljjal rendelkező 13x35 cm-es szűk sütőformát,  beleöntöttem a tésztát.
-Belenyomkodtam a felvágott fügét, megszórtam mandulával.
-180°C-ra előmelegített sütőben kb 20 perc alatt megsült.




 Sütéshez főzéshez eszközökben partnerem a www.sutnifozni.hu konyhafelszerelés

Nincsenek megjegyzések: