2015. 12. 08.

Gesztenyés meggyes keksztekercs




Hozzávalók:

a tészta
50dkg   háztartási keksz-darált
4dkg     kakaópor
20dkg   cukor
1db       vanília rúd kikapart magja
3dl        tej
2tk        rum


a töltelék
20dkg   gesztenye massza
7dk       cukor
10dkg   vaj
1tk        rum

20dkg  meggy befőtt-magozott
6dkg    kókuszreszelék





Elkészítés:

-A tésztához a kekszet összeforgattam a cukorral, vaníliával, kakaóval, rummal és a tejet hozzáadva tésztává formáztam, majd ketté vettem.

-A töltelékhez a felengedett gesztenye masszát összekevertem a cukorral, vajjal, rummal. 

-Kinyújtottam az egyik adag tésztát egy sütőpapíron, majd rákentem  a töltelék felét és rászórtam a lecsepegtetett meggy felét.
-A hosszanti oldalánál fogva feltekertem, majd a papírra kókuszreszeléket szórtam amin a tekercset néhányszor átgurgattam.
-A másik adag tésztát is így készítettem el.
- Alufóliába csomagolva éjszakára hűtőszekrényben áthűlt.
-Hidegen könnyen szeletelhető.
-Akár ajándékba is adható szép csomagolásba öltöztetve.





                                                                eszközök sütéshez főzéshez





ötlet innen

Nincsenek megjegyzések: