2015. 12. 12.

Fenyőfa sütemény





Hozzávalók:


25dkg   tönkölybúza liszt
10dkg  dió-darálva
10g      sütőpor
1tk       fahéj
1tk       gyömbér
1tk       szerecsen dió
1tk       kardamon
10dkg  cukor
1dl       olaj
15dkg  mascarpone
2db      tojás



Elkészítés:

-A lisztet, sütőport, diót, és az  őrölt fűszereket összevegyítettem.
-A tojást habosra kevertem  cukorral, olajjal és a  mascarponével, hozzáadtam a lisztes - fűszeres keveréket, alaposan összeforgattam.
-17 cm-es fenyőfa formába öntöttem. 
-Ebből az adagból 2db  fenyőfa készült.
-180°C-ra előmelegített sütőben kb 40 perc alatt megsült.
Ünnepek előtt  elkészíthető néhány napig süteményes dobozban eltartható.



                                                                         eszközök sütéshez főzéshez

Nincsenek megjegyzések: