2015. 12. 29.

Sajtos perec





Hozzávalók:

25dkg   sajt-edámi jellegű
25dkg   zsír
50dkg   tönköly liszt világos-vagy fehér liszt
1ek       só
1tk        kömény mag
1tk        bazsalikom
1tk        szódabikarbóna
12dkg   tejföl

1db tojás-lekenésre





Elkészítés:

-A reszelt sajtot összekevertem a liszttel, fűszerekkel, szódabikarbónával, zsírral elmorzsoltam, tejföl hozzáadásával tésztává gyúrtam.
-Egy éjszakát hűtőszekrényben pihent-nem szükséges azonnal is  elkészíthető.
-Kb 1 cm vastagra nyújtottam enyhén lisztezett munkalapon, majd perec szaggatóval kiszaggattam.  Tetejét tojással megkentem. -A lehulló darabokat újra összegyúrtam szaggattam.
-Sütőpapírral leterített sütőlapon 180°C-ra előmelegített sütőben, alsó felső sütéssel kb 17-20 perc alatt megsült.
-Ebből az adagból  70 darab perec készült.
( a receptből nem felejtettem ki, tojás, nem kell bele. )



                                                              konyhafelszerelési eszközök

Nincsenek megjegyzések: