2015. 02. 16.

Gránátalma-alma saláta

A saláta önmagában, előételnek vagy sült húsok mellé.

Hozzávalók:


15dkg  saláta mix
1db      gránátalma
2db      alma
5dkg    dió

2ek      olívaolaj
2ek      méz
1db      citrom leve

Előkészítés:

A gránátalmát félbevágtam majd a héj alatti magokat teáskanállal kikapartam. A közben kifolyt levét leszűrtem a magoktól.
Az almán átnyomtam az  almaosztót,  segítségével  cikkekre vágtam  eltávolítva a magházat,  majd az alma cikkeket felkockáztam.
A diót durvára aprítottam Magas Turbó Aprítóval, majd száraz serpenyőben megpirítottam.
Egy edényben  megolvasztottam a mézet, hozzáadtam az olívaolajat, citrom levet és a gránátalma levét


Elkészítés:


Üveg tálkába rétegeztem a saláta mixet, a felkockázott almát.
Rászórtam a  diót és a gránátalma magokat, majd ráöntöttem a mézes-olívaolajos-citrom leves-gránátalma leves  dresszinget.








          almaosztó, üvegtálka, magas turbó aprító

Nincsenek megjegyzések: