2015. 07. 02.

Vaníliakrémes-kókuszos kosárka vadcseresznyével

Réteslapból 5 perc sütéssel gyors desszert készíthető. Ez most a mézédes vadcseresznyéből készült de ribizliből, málnából vagy az aktuális idény gyümölcsből is rakhatunk rá.


Hozzávalók:

a kosárkához:
1csg   réteslap
5dkg   vaj olvasztva

a töltelékhez:
1db      vaníliás pudingpor-főzhető
4dl       tej
7dkg    cukor
5dkg    vaj
5dkg    kókuszreszelék
15dkg  vadcseresznye


Elkészítés:

A kosarakhoz a réteslapokat 10x10 cm-es  lapokra vágtam, zsiradékkal kikent muffin formába rétegeztem minden lapot megkenve. Kicsit eligazgattam a  kosarakat, a forma oldalára.
200°C-ra előmelegített sütőben 5 perc alatt  kicsit világosbarnára sütöttem.
A krémhez 1dl tejben csomómentesre kevertem a pudingot, a maradék tejet felforraltam. A forró tejhez kevertem a pudingot  és a cukrot,  besűrítettem. A vajat a még meleg pudinghoz kevertem majd kicsit tovább hűtve belekerült a kókuszreszelék is. Nagyon langyos állapotban betöltöttem a kosárkákba majd rákerült a vadcseresznye is.


















               sütőformák




                                                                      ahol megvásárolható





Nincsenek megjegyzések: