2015. 07. 30.

Krémsajtos kókuszos kakaós kocka



Hozzávalók:

a tésztához
10dkg   étcsokoládé
20dkg   vaj
3ek       kakaópor
3db       tojás
10dkg   cukor
15dkg   tönköly liszt világos
1/2csg   sütőpor


a sajtkrémhez
25dkg   mascarpone
5dkg     cukor
5dkg     kókuszreszelék
2ek       tönköly liszt világos
1db       tojás



Elkészítés:

A tésztához, a csokoládét  vajjal vízgőz felett felolvasztottam, majd belekerült a kakaópor is.
A tojást, cukorral habosra kevertem, majd a csokis vajat is hozzáadtam, végül belekerült  a sütőporral összeforgatott liszt is.
Egy 24x24 cm-es  tepsit kivajaztam, liszttel megszórtam és beleöntöttem a  masszát.
A sajtkémhez  valókat összekevertem, majd a csokoládés tésztára simítottam.
180°C-ra előmelegített sütőben kb 25-30 perc alatt megsült.




                                     emeletes süteményes kínáló

















Nincsenek megjegyzések: