2015. 07. 05.

Meggyes-mákos cukkinis kocka gluténmentes

Alacsony szénhidrát tartalommal bíró süti,  gluténmentesen


Hozzávalók:

4db      tojás
20dkg  Szafi paleo sütemény liszt 
40dkg  cukkini-durvára reszelve
20dkg  mák-darálva
10dkg  kókuszvirág cukor
1db      citrom reszelt héja
2tk       szódabikarbóna
4dkg    kókuszolaj-olvasztva
25dkg  meggy-magozva


Előkészítés:

A cukkinit durvára reszeltem, majd kis ideg állni hagytam és alaposan kinyomkodtam.  A mákot megdaráltam.

Elkészítés:

A tojást, a cukrot és a kókuszolajat kikevertem, belekerült a reszelt citrom héj is.
A lisztet összekevertem a mákkal és a  szódabikarbónával, hozzáadtam a tojásos keverékhez, belekevertem a cukkinit. is.
Egyenletesen összeforgattam. Sütőpapírral bélelt 24x24 cm-es sütőformába öntöttem, rászórtam  a  lecsepegtetett meggyet,  ( a meggyet 1ek lisztkeverékbe forgattam, de fölösleges, mert  nem süllyed le a tésztába, a  liszt maradvány  látszik is a képen. )180°C-ra előmelegített  sütőben kb 35 perc alatt megsült.











         
           Tálaláshoz süteményes tálak


                                                                    ahol megvásárolható





Nincsenek megjegyzések: