2016. 11. 03.

Citromos-kókuszos szelet





Hozzávalók:

alsó réteghez
20dkg     tönkölybúza liszt világos
10dkg     cukor
10dkg     kókuszreszelék
20dkg     vaj

felső réteghez
4db        tojás
2db        tojás sárga
6dkg      cukor
2db        citrom leve
2db        citrom héja-reszelve
6dkg      tönkölybúza liszt világos

tetejére csoki forgács-opcionális



Elkészítés:

-Az alsó réteghez a lisztet, cukrot,  kókuszreszeléket összeforgattam, belekevertem az olvasztott vajat. (tojás nem kell bele)
-A tésztát egy sütőpapírral bélelt 20x30 cm-es tepsibe nyomkodtam. 
-180°C-ra előmelegített sütőben 20 perc alatt megsült. 

A felső réteg hozzávalóit csomómentesre kevertem, ráöntöttem az időközben kihűlt tésztára, majd 160°C-os sütőben kb 30 perc alatt készre sütöttem.
-Miután kihűlt,  sütőpapírral kiemeltem, rácson kihűtöttem, megszórtam csoki forgáccsal.
-Azonnal fogyasztható, de 1-2 nap után ér el egy omlós állagot, telített ízvilágot.




Sütéshez főzéshez partnerem a www.sutnifozni.hu konyhafelszerelési webshop





Nincsenek megjegyzések: