2015. 11. 20.

Diós linzer




Hozzávalók:

22dkg    tönkölybúza liszt
8dkg      dió-darálva
12dkg    cukor
13dkg    vaj
1db        citrom héja-reszelve
1db        tojás
1db       vaníliás cukor


lekvár ízlés szerint



         



Elkészítés:



-A diót összeforgattam a liszttel, cukorral, belemorzsoltam a vajat, hozzákevertem a citromhéjat, tojással összeállítottam a tésztát.
-Éjszakára hűtőszekrényben áthűlt.
-Másnap enyhén lisztezett munkalapon kb  fél cm vastagra nyújtottam, kiszúrtam egyforma méretű kerek és hullámos kiszúróval, sütőpapírral leterített sütőlapra rakosgattam ahol a hullámos  korongok közepéből kiszúrtam a mintákat.
-180°C-ra előmelegített sütőben kb 10-12 perc alatt megsült.
-Miután kihűlt, egy hullámos  és egy sima oldalú   korongot lekvárral összeragasztottam.








                                                                     eszközök sütéshez főzéshez

Nincsenek megjegyzések: