2016. 02. 24.

Erdei gyümölcsös kosárkák



Hozzávalók:

23dkg    tönkölybúza liszt-vagy finom liszt
3db        tojás
12dkg   cukor
6g         sütőpor
10dkg   vaj
60ml     tej
20g       méz
10dkg erdei gyümölcs-fagyasztott





Elkészítés:

-Cukorral habosra kevertem a tojásokat.
-Mézzel, tejjel elkevertem az olvasztott, lehűtött vajat, a tojásos keverékhez adtam.
-Lisztben elkevertem a sütőport és a tojásos mézes masszához adagoltam.
-Az összeállított  tészta egy éjszakát hűtőszekrényben pihent.
-Alaposan kikentem zsiradékkal a kosárka  formákat, majd lisztet szórtam bele.
-A híg masszát a formába adagoltam, elosztottam rájuk a gyümölcsöt, majd 180°C-ra előmelegített  sütőben kb 20 perc alatt megsült.
-Az adagból  22 db kosárka lett.





































                                       






Nincsenek megjegyzések: