2024. 02. 18.

Diós csiga

Kevés tészta sok dió töltelékkel diós csiga


Hozzávalók:
a tésztához


150g    kenyér liszt
150g    fehér liszt
1db      tojás M
0,5dl    olaj
70g      cukor
1tk       só
4g        élesztő szárított
1,5dl    tej



 

a töltelékhez
150g      dió darálva
80g        cukor
1db        citrom héj
1/2tk      fahéj
90g        barack lekvár
50g        aszalt vörös áfonya






Elkészítés:

  • Az átszitált lisztben elkevertem sót, hozzáadtam a felvert tojást, cukrot, olajat, meleg tejben elkevert élesztőt.
  • Összekevertem, tésztává dagasztottam.
  • 1 órát kelesztettem.
  • Kinyújtottam téglalap formára, rákentem a tölteléket, feltekertem a hosszabbik oldalán.
  • Kb  2 cm darabokra vágtam,  pitesütő formába sorakoztattam 
  • 180°C-ra előmelegített sütőben kb 40 perc alatt megsült.

Töltelék elkészítése
  • Darált diót összekevertem cukorral, citrom reszelt héjával, őrölt fahéjjal, aszalt áfonyával,
  • végül a barack lekvár hozzáadásával krémes állagot kapott.















Vásárláshoz kupon az oldal sávban
ami 10%  kedvezményt ad 

Nincsenek megjegyzések: