2016. 03. 22.

Duplán diós húsvéti linzerek




Hozzávalók:

a tésztához
30dkg       tönkölybúza liszt-vagy finom liszt
8dkg         dió-darálva
10dkg       cukor
15dkg       vaj
1db           tojás



a töltelékhez
3dkg      cukor
3dkg      méz
0,7dl     víz
1kk       fahéj
1db       narancs héja-reszelve
9dkg     dió-reszelve


tetejére
2dkg    étcsokoládé



                                          kiszúrók a www.sutnifozni webshopból



Elkészítés:

-A tészta hozzávalóiból tésztát gyúrtam majd hűtőszekrényben 1 órát pihent.
-Enyhén lisztezett munkalapon kb  3 mm vastagra nyújtottam majd
húsvéti figurákkal kiszúrtam.
-Sütőlapon, 170°C-ra melegített sütőben kb 5-8 perc alatt megsültek az apró figurák.

-A töltelékhez a cukrot, mézet, vizet felforraltam, fahéjjal, narancs héjjal összekevert dióra öntöttem.
-Miután a diótöltelék kihűlt párban megtöltöttem a kekszeket.
-Tetejére olvasztott csokoládét csurgattam.





Nincsenek megjegyzések: