2016. 03. 16.

Narancs Curd




A curd  dzsemféleség ami tejterméket,-általában vajat, valamint tojást  is tartalmaz.
Ezért az eltarthatósága rövid 2-4 hét, hűtőszekrényben.
-Lemon curd  készült már a blogon most a narancsos változaton volt a sor.



Hozzávalók:

6dkg   cukor
8dkg   vaj
2db     tojás
2db     narancs


Elkészítés:


-A narancs lereszelt héját, kifacsart levét  egy hőálló  tálba öntöttem.
-Hozzáadtam a cukrot és a felkockázott puha vajat.
 -Vízfürdő fölött összemelegítettem.
-Mikor elolvadt, finom lyukú szűrőn átengedve hozzáadtam az enyhén felvert tojásokat. Habverővel, folyamatos keveréssel krémesre sűrítettem. Üvegekbe töltöttem és most húsvéti süteményekbe, kekszek töltéséhez  használtam fel.


                                                                   eszközök sütéshez főzéshez


Nincsenek megjegyzések: