2016. 07. 14.

Kelt cseresznyés pite-ch csökkentett





Hozzávalók:


15dkg   ch csökkentett liszt-DW-sütemény  liszt
15dkg   tönköly liszt              
                   (vagy   30dkg   finom liszt)
2dkg    élesztő-friss
2db      tojás
1tk       só
1tk       cukor
3dkg    vaj
3,5dl    tej
3dkg    DW1:4 negyedannyi cukorhelyettesítő
                 (vagy 12dkg  cukor)
70dkg  cseresznye-magozva
10dkg  süthető csokicsepp-opcionális

opcionális
5dkg    mogyoró forgács
3dkg    kókuszreszelék


Elkészítés:

-1dl-tejben elkevertem a cukrot, belemorzsoltam az élesztőt, felfutott. 
-Az átszitált lisztben elkevertem a sót, cukorhelyettesítőt, hozzáadtam a felfutott élesztőt, olvasztott vajat, tojást.
-A tej hozzáadásával galuska sűrűségűre kevertem, belekerült a csokicsepp majd meleg helyen duplájára kelesztettem.
-Miután megkelt a tészta, egy 20x30 cm-es, sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem, elosztottam rajt a cseresznyét, megszórtam  mogyoróforgáccsal és a kókuszreszelékkel.
-Még 30 percet kelesztettem, majd 180°C-ra előmelegített sütőben kb 40 perc alatt megsült.
-A recept innét  amit ch  csökkentettre alakítottam.

**a ch csökkentett lisztek több folyadékot vesznek fel.

Sütéshez, tálaláshoz eszközökben partnerem a www.sutnifozni.hu konyhafelszerelési webshop



                                                                      emeletes kínáló tál innét


Nincsenek megjegyzések: