2016. 07. 03.

Kapros-túrós lepény ch csökkentetten.



Hozzávalók:

a tésztához
10dkg    ch csökkentett liszt-DW-sütemény liszt
10dkg    tönkölybúza liszt
                  (vagy 20dkg finom liszt)
8dkg      sertés zsír
1,5dkg   élesztő-friss
1tk         só
1dkg     DW4:1 negyedannyi cukorhelyettesítő
                   (vagy 4dkg  cukor)
15dkg   tejföl



a töltelékhez
90dkg    krémtúró
1tk        só
8dkg     vaj
2dkg     DW4:1 negyedannyi cukorhelyettesítő
                 (vagy  8dkg cukor)
3db       tojás sárgája
4db       tojás fehérje
2dkg     tönkölydara
1csokor kapor-aprítva

tetejére
1db      tojássárgája
3dkg    tejföl






Elkészítés:


-A tésztához a liszteket összeszitáltam, belekevertem a sót, cukrot, elmorzsoltam benne  a zsírt, élesztőt, tejföl hozzáadásával tésztává formáztam.
-A töltelékhez a túróval  elkevertem a sót, cukrot, tojássárgát, olvasztott vajat, tönkölydarát, kaprot, felvert tojásfehérjével lazítottam.
-Egy 24x30 cm-es tepsit sütőpapírral kibéleltem, majd a kinyújtott tésztát belesimítottam.
-Ráöntöttem a túrós tölteléket, tetejét tojássárgával elkevert tejföllel megkentem.
-180°C-ra előmelegített sütőben kb 50 perc alatt megsült.

**a ch csökkentett liszt több folyadékot vesz fel

Sütéshez főzéshez eszközökben partnerem a www.sutnifozni.hu konyhafelszerelési webshop







Nincsenek megjegyzések: