2016. 06. 20.

Cseresznyés sajtos kocka-ch csökkentett






Hozzávalók:



10dkg    ch csökkentett liszt-DW süteményliszt
10dkg    tönköly liszt
                 (vagy      20 dkg  finom liszt)
5db         tojás
5dkg       DW negyedannyi cukorhelyettesítő 4:1
                   (vagy 20 dkg   cukor)
12g        sütőpor
12dkg    vaj-olvasztva
1dkg      kakaópor
45dkg    cseresznye-magozva

25dkg    sajtkrém
10g        express zselatin fix
1dkg      DW negyedannyi cukorhelyettesítő 4:1
                  (vagy 4 dkg  cukor )

tetejére kakaópor-opcionális

**a ch csökkentett liszt, több folyadékot vesz fel


Elkészítés:

-A tojásokat az édesítővel  habosra  kevertem, majd a többször átszitált, sütőporral elkevert liszteket a tojásos masszához adagoltam.
-Hozzáadtam az olvasztott vajat, összekevertem.
-A tészta egyharmadába belekevertem a  kakaóport.
-A fehér tésztát egy 24x24 cm-es zsiradékkal kikent liszttel szórt sütőformába simítottam.
-Ráhalmoztam a  cseresznyét, egyenletesen elosztva, majd befedtem a barna tésztával.
-180°C-ra előmelegített sütőben kb 25 perc alatt megsült.
-Miután kihűlt rákentem sajtkrémet amiben elkevertem az édesítőt és a zselatin fixet.
-1-2 óra hűtés után szeletelhető volt.

Sütéshez főzéshez eszközökben partnerem a sütnifőzni konyhafelszerelési webshop





Nincsenek megjegyzések: