2016. 10. 24.

Sütőtökös torta




Halloweeni  buliba pont jó egy sütőtökös torta, néhány pókkal körberakva.


Hozzávalók:

a tésztához

10dkg    cukor
25dkg    liszt
2dkg      kakaó
1dl         tej
1dl         olaj
4db        tojás
5dkg      étcsokoládé-olvasztva
1db        sütőpor



a krémhez
25dkg     mascarpone
8dkg       cukor
35dkg     sütőtök-sütve
1tk          fahéj
1tk          mézeskalács fűszer

tortadara-tetejére





-A tésztához a  tojássárgáját cukorral kikevertem, hozzáadtam a tejet, olajat,  olvasztott csokoládét, a sütőporos lisztet majd a tojásfehérjéből vert habot.
-180°C-ra előmelegített sütőben, 20 cm-es tortaformában megsütöttem.
-Miután kihűlt, kettévágtam sütőtökös krémet töltöttem a lapok közé, oldalára, tetejére.

-A krémhez a mascarponet összekevertem a  cukorral, fűszerekkel, belekevertem a megsült, pürésített sütőtököt.

Sütéshez főzéshez tálaláshoz eszközökben partnerem a www.sutnifozni.hu konyhafelszerelési webshop



Nincsenek megjegyzések: