2023. 07. 20.

Márványos kocka

 Egyszerű gyorsan  elkészíthető sütemény


Hozzávalók:
35 dkg       liszt
18dkg        cukor
6db            tojás M
25dkg        vaj
1tk             só
2dl             tej
20ml          tej
8g              sütőpor
4dkg          kakaópor



Elkészítés:

  • Cukrot vajjal habosra kevertem,egyenként hozzáadtam az egész tojásokat, tovább habosítottam.
  • Hozzáadtam a 2dl tejet, sóval sütőporral elkevert lisztet.
  • Összeforgattam.
  • Az így összeállt tésztát ketté vettem.
  • Az egyik feléhez hozzáadtam a 20 ml tejben elkevert kakaóport.
  • 25x25 cm-es tepsibe kanalaztam a fehér tésztát, rá a barnát,
  • Saslik pálcával összekevergettem, mintáztam .
  • 180°C-ra előmelegített sütőben kb 40 perc alatt megsült.
































Nincsenek megjegyzések: