2015. 03. 18.

Smileyk

Hozzávalók:


30dkg    liszt
10dkg    cukor
10dkg    vaj
1db        citrom reszelt héja
1db        vanília rúd kikapart magja
1db        tojás
lekvár   ízlés szerint
5dkg     étcsokoládé
1ek       étolaj
5ek       kókuszreszelék 


Elkészítés:

A felkockázott hideg vajat elmorzsoltam a liszttel, majd hozzáadtam a cukrot, citrom héjat és a kikapart vanília magot. A tojás hozzáadásával a tésztát gombóccá  gyúrtam. Tetővel lezárt tálban hűtőszekrényben  1/2 órát pihentettem. Enyhén lisztezett nyújtólapon  kb fél cm vastagra kinyújtottam a tésztát, majd a vidám kiszurókkal elkészítettem a sütiket. Sütőpapírral leterített  sütőlapon 180°C-ra  előmelegített sütőben10-12 perc alatt megsültek. Egyes darabokat barack lekvárral  összeragasztottam.
Majd vízgőz felett felolvasztottam a csokoládét, belekevertem az olajat. Először ebben  majd   kókuszreszelékben meggurgattam  a sütiket.















         kiszúrók, sütőlap, tálaláshoz kínálók





                                                                           www.sutnifozni.hu


Nincsenek megjegyzések: