2018. 09. 12.

Szilvás túrós morzsa sütemény

Hozzávalók:

a tésztához
30dkg   alakor ősbúza liszt
5dkg     tk tönköly  rétes liszt
5dkg     tönköly fehér liszt
20dkg   vaj
5dkg     DW cukorhelyettesítő 1:4
1mk      só
2db       tojássárgája


a töltelékhez
8dkg   vaníliás pudingpor
2dkg   DW  cukorhelyettesítő  1:4
4dl      tej
25dkg túró
1kg     szilva-magozva

 a morzsához
6dkg    dió-darálva
6dkg    világos tönköly liszt
1dkg    DW  cukorhelyettesítő 1:4
5dkg    vaj



Elkészítés:

-A morzsához a lisztet összekevertem a dióval, cukorpótlóval, vajjal.
-A tésztagombócot fagyasztóba tettem míg a többi elkészült.

-A tésztához a liszteket összeszitáltam, belekevertem a sót és cukorhelyettesítőt.
-Elmorzsoltam benne a a vajat
-Majd a tojássárgával tésztává formáztam.
-Kinyújtottam és egy 31x21 cm-es kivehető aljú sütőformába simítottam.

-A töltelékhez a pudingot csomómentesre kevertem a tejjel, belekerült a cukorpótló is, besűrítettem. Langyosra hűtöttem és Belekevertem a túrót.

-Ráöntöttem a tepsiben lévő masszára és tetejére raktam a magozott szilvát.

-Majd ráreszeltem a szilva tetejére a morzsát.

-180°C-ra előmelegített sütőben kb 40 perc alatt elkészült.





                                       Piteforma a www.sutnifozni.hu konyhafelszerelési webáruháztól


                                az Instagramon is megtalálsz  @akonyhavilaga

Nincsenek megjegyzések: