2018. 09. 30.

Cukkinis-fügés sütemény gluténmentesen Ch csökkentetten

Hozzávalók:


160g     Szafi Reform lisztkeverék
                   (Paleo Sütemény lisztkeverék )
15g       tápióka keményítő
230g     cukkini-finomra reszelve
30g       citrom leve
60g       tojás-3db
1/2db   citrom héja-reszelve
1mk     szódabikarbóna
3db      füge
mandulapehely-opcionális

*édesítőszert nem adtam hozzá a lisztkeverékben van eritrit, valamin a füge is édes





Elkészítés:

-Összekevertem  száraz hozzávalókat.
-Habosra kevertem a  tojást, belekevertem a cukkinit, citromot, majd a száraz hozzávalókat ráöntöttem.
-Összekevertem, 15 percet pihentettem.
-Kókuszolajjal kikentem egy 26 cm-es kerámia piteformát, és a masszát beleöntöttem.
-Tetejét kiraktam szeletelt fügével.
-180°C-ra előmelegített sütőben kb 50 perc alatt megsült.

Gluténmentes, cukormentes, tejmentes,  ch csökkentett
A sütemény finom, szaftos, laktató.
Aki túl szaftosnak itéli, a cukkini levét kinyomhatja mielőtt a tésztába kerül.







Megtalálsz az Instagramon  @akonyhavilaga

Nincsenek megjegyzések: