2023. 04. 21.

Áfonyás ricottás csokis pite

 Áfonya csokoládé ricotta együtt  csak jó lehet








Hozzávalók:
a tésztához

400g    liszt
250g    vaj
110g   cukor
1db     citrom héja-reszelve
2db     tojás  M

az áfonyás réteghez

350g   áfonya
40g     cukor
1db     citrom leve
10g     étkezési keményítő

50g  süthető csoki csepp

a túrós réteghez

500g    ricotta
100g    cukor
2db      tojássárga
1db     citrom héja





Elkészítés:




  • Közben az áfonyát  cukorral citrom levével összefőztem, étkezési keményítővel besűrítettem.
  • Miután kihűlt az elősütött tésztára öntöttem,  megszórtam csoki cseppel.
  • A  túrós részhez  a ricottát összekevertem a tojássárgával, cukorral, citrom héjjal.
  • Ráöntöttem az áfonyás-csokis rétegre,
  • Maradék tésztával  a töltelék tetejére került tészta minta.
  • 180°C-ra előmelegített sütőben kb 20 perc alatt megsült











               
                Sütéshez főzéshez eszközökben partnerem a Sütnifőzni Konyhafelszerelési webáruház



      2023.05.15-ig vásárláshoz  kupon:  pite  -  ezzel a kuponnal  a webáruházban 13 .000 .- Ft kosárérték felett 
                                    10 %  kedvezménnyel vásárolható  minden készleten lévő termék


Nincsenek megjegyzések: