2023. 04. 21.

Almás-diós pite sütés nélkül

 Gyorsan elkészíthető sütés nélküli desszert



Hozzávalók:
a tésztához

400g  zabkeksz
30g    dió-darálva
100g  vaj


a töltelékhez

120g       vaníliás puding por-főzhető
120g       cukor
800ml     víz
1000g     alma-tisztítva reszelve
1mk        őrölt fahéj

tetejére-opcionális

20g   durára vágott dió
10g   vaníliás cukor
1mk  fahéj



Elkészítés:

  • Aprítóban morzsásra forgattam a kekszet.
  • Hozzákevertem a diót, puha vajjal összeállítottam.
  • 30 cm-es piteformába nyomkodta a tésztát, egy   tészta henger  segítségével  egyenletesre, oldalára is bőven jutott.
  • Hűtőszekrényben pihent míg összedermedt, legalább 1 óráig.

  • A töltelékhez  kevés vízben (kb 2 dl  ) csomó mentesre kevertem a pudingport, cukrot, fahéjat.
  • Maradék vizet  is hozzáöntöttem, összefőztem, a reszelt almával.
  • Kihűlve a kekszes alapra terítettem.
  • Tetejére  vaníliás fahéjas cukorba forgatott durvára vágott diót szórtam.
  • Minimum 3 óra dermedés kell neki de egy éjszaka sem árt.








              Sütéshez Főzéshez eszközökben parnerem a Sütnifőzni Konyhafelszerelési webáruház


Nincsenek megjegyzések: