2017. 06. 17.

Snidlinges csiga

Hozzávalók:

a tésztához
25dkg   tönköly liszt világos
2dkg     élesztő
1dl        tej
2dkg     cukor
5dkg      vaj


a hajtogatáshoz
10dkg    vaj
2dkg     tönköly liszt világos


a töltelékhez
25dkg    natúr krémsajt
1db        tojás
1csg      snidling
2dkg     liszt
só bors



Elkészítés:


-Langyos tejben  a cukorral elkevertem az élesztőt, felfutott.
-A tészta hozzávalóit a felfutott élesztővel összeállítottam.
-Duplájára kelesztettem.
-A hajtogatáshoz a puha vajat összekevertem a liszttel, majd a vékonyra nyújtott, megkelt tésztára kentem.
-Harmadoltam a tésztát ( szemmel ) a két szélső harmadot középsőre hajtottam.
-20 perc pihentetés után nyújtottam majd ismételtem a hajtogatást.
-Újabb 20 perc pihentetés, majd kb 1/2 cm-re nyújtottam a tésztát.
-A töltelék hozzávalóit összekevertem és a tésztára kentem.
-Hosszabbik oldalánál fogva feltekertem és fél órára hűtőszekrénybe tettem.
-Felszeleteltem kb 2 cm-es korongokra.
-Sütőpapírral leterített sütőlapra sorakoztattam majd 180°C-ra előmelegített sütőben kb 30 perc alatt megsült.







Nincsenek megjegyzések: