2017. 06. 22.

Málnás kekszes kocka

Hozzávalók:


a piskótához 
3db        tojás
2dkg      DW 1:4 negyedannyi cukorhelyettesítő
                    ( vagy  12 dkg  cukor )
12 dkg   tönköly liszt világos
6g          sütőpor


a málna töltelék
30dkg   málna
2dkg     főzős vaníliás pudingpor
2ek       víz
2dkg    DW 1:4 negyedannyi cukorhelyettesítő
                   ( vagy  8 dkg  cukor )

a vanília krémhez
6dkg   főzős vaníliás pudingpor
7dl      tej
2dkg   DW 1:4 negyedannyi cukorhelyettesítő
                   ( vagy  8 dkg  cukor )

a tetejére 
16db  tönköly keksz



Elkészítés:

-A tojásfehérjét felvertem a cukorpótlóval, majd a tojássárga hozzáadása  után elkevertem benne  sütőporos lisztet.
25x25 cm-es sütőformába elkentem a masszát, 180°C -ra előmelegített sütőben megsütöttem.

-A málnatöltelékhez a málnát  a cukorpótlóval elkevertem, hozzáadtam a vízzel elkevert pudingot, besűrítettem, és még forrón a kihűlt piskótára öntöttem.

-A vanília  krémhez  2 dl tejben elkevertem a pudingot, cukorpótlót, a maradék felforrt tejjel besűrítettem.
A pudingot az időközben kihűlt málnára öntöttem, kekszet raktam a tetejére.


Nincsenek megjegyzések: