2015. 05. 20.

Ratatouille tepsiben sütve

A ratatouille, (ratatui) padlizsánból és más zöldségekből készülő, hagyományosan francia egytálétel, nevezik mediterrán, vagy francia lecsónak is.
Gyorsan elkészíthető és kényelmes is, amíg a sütőben sül, más tevékenység  is elvégezhető mellette.


Hozzávalók:

1db     lila hagyma
1db     padlizsán
1db     cukkini
3db     kaliforniai paprika-piros, zöld, sárga
1ek     olaj
3db     paradicsom
só, bors  ízlés szerint
bazsalikom  kis csokor


Elkészítés:

Sütőtálba  tettem a cikkekre vágott hagymát, a vastag szelet padlizsánt és cukkinit, valamint a nagyobb darabokra aprított paprikát. Hozzáadtam a sót, borsot,  meglocsoltam az olajjal.
190°C-ra előmelegített sütőben kb 30 percig sütöttem , majd hozzáadtam a cikkekre vágott paradicsomot és az összeaprított bazsalikomot. Még kb 10 percig sütöttem, roppanósan szaftosra.

Tálalható önmagában,  tésztákkal,  ropogós  házi kenyerekkel, de adható húsok mellé is.















           sütőtálak tálalóeszközök





                                                                       eszközök sütéshez főzéshez


Nincsenek megjegyzések: