2015. 05. 26.

Epres-tejfölös lepény

Hozzávalók:


a tésztához
5dkg     finom liszt
5dkg     durum liszt
10dkg   dió-darálva
6dkg     kókuszvirág cukor v. 10dkg cukor
8dkg     vaj
1tk        sütőpor
1db       tojás



a töltelékhez
35dkg   tejföl-nagy pohár
2db       tojás
2ek       kókuszvirág cukor v. 4ek cukor
1tk       őrölt fahéj
1/2 csg vaníliás puding por
50dkg  eper



Elkészítés:


A tészta hozzávalóiból cipót gyúrtam, lágy tészta alakult ki, amit 1/2 órára hűtőszekrénybe tettem pihenni, majd  két sütőpapír között kinyújtottam és az alsó sütőpapírral együtt  kisebb sütőformába-24x24 cm-be helyeztem.
170°C-ra előmelegített sütőben  15 percig elősütöttem, majd kivettem, rászórtam a darabolt epret és a  tölteléket.
Visszatolva sütőbe, 180°C-on  még kb  30-35 percig sütöttem.

A töltelékhez a  felvert tojáshoz kevertem a tejfölt, cukrot, fahéjat, por alakban a puding port, a tésztán lévő eperre öntöttem.






















           sütéshez eszközök




                                                                ahol az eszközök megvásárolhatóak






Nincsenek megjegyzések: