2015. 05. 30.

Sütipecsétes állatos kekszek epres krémmel

Hozzávalók:

a tésztához
30dkg   liszt
10dkg   cukor
10dkg   vaj
1db       citrom reszelt héja
1db       tojás


a krémhez
1/2db      vaníliás pudingpor 
1,5dl       tej
2ek      cukor
5dkg  vaj
15dkg  eper



Elkészítés:

A liszttel  elmorzsoltam a hideg vajat,  majd hozzáadtam a cukrot, citrom héjat, tojást. Összegyúrtam, tetővel lezárt tálban 1 órát hűtőszekrényben pihentettem.
Fél cm vastagra kinyújtottam, majd sütipecséttel mintáztam.
Sütőpapírral leterített sütőlapon 180°C-ra előmelegített  sütőben 8-10 perc alatt megsültek.
Miután kihűltek, az epres krémmel töltöttem.

Krémhez, a  pudingot kevés tejjel simára kevertem,  a maradék tejet cukorral felforraltam, és a pudingos keverékhez adtam. Felfőztem, besűrítettem, hozzáadtam a vajat, és a durvára turmixolt epret. Kihűlt krémmel megtöltöttem a kekszeket.

Sütipecsét használatáról a  Sütipecsétes talléroknál részletesen.








           gyerekeknek porcelán tányérok, bögrék









                                                                         
                                          eszközök sütéshez főzéshez

Nincsenek megjegyzések: