2015. 09. 11.

Szilvás tekercs




Hozzávalók:

a tésztához
20dkg      tönköly liszt világos
12,5dkg   natur krémsajt
10dkg      vaj
7dkg        cukor
1tk           só



a töltelékhez
30dkg    szilva-magozva apróra vágva
8dkg      dió-durvára vágva
3ek        barna cukor
2tk         fahéj-őrölt



Elkészítés:

-Tésztához a krémsajtot, puha vajat és a cukrot habosra kevertem,    hozzáadtam a lisztet és a sót.
-A nagyon lágy tésztát éjszakára hűtőszekrényben  pihentettem.
-Másnap enyhén lisztezett munkalapon kb 40x30 cm-es méretre  kinyújtottam. Hidegen ajánlott kinyújtani, ha felmelegszik szakadni fog.
-Ráterítettem a durvára vágott diót, majd  a fahéjjal, cukorral összekevert szilvát.
-Hosszabbik oldalán feltekertem, majd a tekercset  kb 2 cm-es darabokra szeltem.
-Sütőpapírral leterített sütőlapon  180°C-on kb 30 perc alatt megsült.


                                                                    eszközök sütéshez főzéshez



Nincsenek megjegyzések: