2017. 09. 27.

Tökmagos pogácsa-ch csökkentetten



Ch csökkentett liszt és tökmagliszt párosításával készült ez a pogácsa. Rostban gazdag, lassan felszívódó szénhidrátot tartalmaz, gyorsan teltségérzetet ad.
Nem kívánjuk egyszerre az egész tepsi pogácsa elfogyasztását, másnapra sem szárad ki mint a fehér lisztes variáció.

Hozzávalók:

35dkg     ch csökkentett liszt kelt tésztákhoz
15dkg     tökmag liszt
5dkg       tk tönköly rétes liszt
3dkg       élesztő
1kk         cukor
1/2dl       tej
8dkg       sertés zsír
12,5dkg  sajtkrém
1db         tojás
27dkg     tejföl
só           ízlés szerint
bors        ízlés szerint




Elkészítés:


-Az élesztőt a tejben cukorral felfuttattam.
-A  liszteket összekevertem majd a zsírral elmorzsoltam.
-Hozzáadtam a fűszereket, sajtkrémet, tojást, felfutott élesztőt, tejfölt.
-Alaposan összedagasztottam, majd duplájára kelesztettem.
-Munkalapon kinyújtottam, pogácsakiszúróval kiszúrtam.
-Sütőlapra rakosgattam, vízzel lefújtam, néhányra tökmagot  szórtam.
-Kemencében sütöttem magas hőfokon.









Nincsenek megjegyzések: